№ | Кількість уроків | Форма уроку | Тип уроку | Дидактична мета |
1 | 2 | Урок-лекція з елементами евристичної бесіди | Урок вивчення й первинного усвідомлення нових знань | Забезпечити вивчення й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу, осмислення зв’язків в об’єктах вивчення. |
2 | 2-4 | Урок розв'язування опорних вправ | Урок засвоєння навичок і вмінь. | Забезпечити первинне застосування учнями знань, вироблення вмінь і навичок при розв'язуванні типових вправ за зразком. |
3 | 1-2 | Урок-залік | Урок перевірки первинного розуміння й уміння застосування на практиці теоретичних знань. | Установити правильність усвідомлення вивченого теоретичного матеріалу. Виявити прогалини первинного осмислення вивченого матеріалу, неправильні уявлення учнів. Провести корекцію виявлених прогалин в усвідомленні учнями вивченого матеріалу. |
4 | 2-4 | Урок розв'язування вправ підвищеної складності | Урок закріплення навичок і вмінь. | Забезпечити засвоєння учнямизнань і навичок на рівні застосування їх у різноманітних ситуаціях. Забезпечити формування в учнів Забезпечити в ході закріплення підвищення рівня усвідомлення вивченого матеріалу. |
5 | 2 | Урок -змагання | Урок комплексного застосування знань, умінь, навичок учнів. | Забезпечити формування цілісної системи знань учнів. Забезпечити засвоєння учнями вмінь самостійно в комплексі застосовувати знання, уміння й навички, використовувати їх у нових умовах. Забезпечити засвоєння учнямипринципів саморегуляції та співробітництва. |
6 | 1 | Контрольна робота | Урок контролю знань учнів | Виявити якість та рівень засвоєння знань, умінь і навичок учнів. Виявити недоліки в знаннях і навичках учнів. Установити причини виявлених недоліків. |
7 | 1 | Аналіз контрольної роботи | Урок оцінки й корекції знань учнів. | Відкоригувати виявлені прогалини в знаннях і навичках учнів у межах вивченої теми. Забезпечити розвиток у школярів здатність до оціночних дій. |
скачать